Fred – dag X

Jag vet inte vilken dag vi är på, men en sak är säkert, jag runkade på den 14:e. Själva utlösningen, (om jag nu ska gå in på detalj). Var inte den bästa jag haft, men känslan att vara tömd, var oslagbart.
Nu kanske ni tror att det var en “relapse”, men ärligt talat är jag stolt över mig själv att jag klarade komma utan porr eller bilder. Det var heller inga våldtäktsfantasier så jag är tämligen nöjd över mig själv.
Nu har jag och Liam kommit överens om att vi ska klara 21 dagar, dvs att vi lägger till en vecka. Hitills har jag inte känt att jag vill runka igen, anledningen att jag faktiskt gjorde det berodde på attjag ville testa mig själv.

Men jag tror jag har insett en viktig sak, att jag var beroende av porr, inte av att runka. Jag är ledsen att det inte skett någon vidare uppdatering från min sida, men jag har inte riktigt haft behovet att skriva. Eftersom att stå emot att runka inte längre är så jobbigt. Plus att jag har haft ganska mycket för mig de senaste dagarna. Vilket kanske är just därför jag inte tänkt på att skaka banan.

Men men..

Peace out,

The one and only, Fred.

Leave a Reply

