Dag 10 – Fred

Idag skippade jag första lektionen på grund av skoltrötthet. Vilket resulterad med att jag började dra lite i lillfreddie. Vad fel jag hade igår när jag skrev att jag trodde han var död. ÅHHNEEJ när han väcktes ur sin tre dagars dvala var han lika het på gröten som när Smaug vaknade i Bilbo.

Men med gudshjälp och en kalldusch lyckades jag bryta ner ståndet i brallan igen. Förmodligen är det bara temporärt och lillfreddie kommer säkerligen hämnas med ett nytt attentat idag.

Peace out,

Fred

Leave a Reply

