Vad jag knappt minns (dag 9) – Liam

Jag minns knappt vad jag kämpar för längre. Varför jag inte kan få onanera. Att avstå från att onani känns som en sådan oväsentlig prick i världen. Varför kan jag inte få onanera? Kanske härleds mina tankar till den höga luftfuktigheten och gråa vädret som gör mig alldeles yr och förvirrad.

Första gången jag älskade med en kvinna var jag 14 år och allt gick bra, jag kanske hade en liten fylleballe till en början men sen gick allt som smort. Jag drog av mig kläderna och flög rakt in i missionären och gjorde så gott jag kunde.

Andra gången var jag och en annan kvinna fem minuter in i filmen när vi började riva av varandra kläderna. Tjugo minuter senare sa jag gång på gång om vi inte kunde byta plats eftersom mina armar var alldeles för otränade för att hålla upp min kroppsvikt i tjugo minuter.

Tredje gången gick allt som smort. Hon hade sina ben runt min mage och jag bar henne in till sovrummet och vi inledde ett samlag. Inga problem där heller.

Sen vet jag inte vad som hände. Jag stötte på tjejer som var blyga och tillbakahållna när det kom till att göra älskog. Jag var inte lika säker som den där 14-åringen längre. Porren hade helt plötsligt tagit över och jag hade andra förväntningar. Och jag trodde att kvinnor hade andra förväntningar av mig. Förväntningar som jag inte kunde hantera och genomföra. Allteftersom blev sex något ointressant för mig. Något jag inte kunde hitta något intresse för, eller det var i alla fall det jag inbillade mig själv.

Nu minns jag knappt hur det var den där gången för fem år sedan. När jag inte hade några problem att få upp den eller att vara den första att börja klä av sig. Jag minns knappt hur det var att inte ha några problem. Jag minns knappt vad jag kämpar för att nå.

Vänligen,

Liam

Leave a Reply

