Dag 9 – Fred

Ärligt talat har det inte hänt särskilt mycket på impotentsfronten, inga framsteg och inga förluster i kampen för ett normalt sexliv. Självklart skulle en runk inte sitta fel såhär på en söndagseftermiddag, men jag är rädd att lillfred har dött. Om jag gnuggar lite kommer han självklart att vakna ur sin dvala, men han påminner mig inte lika frekvent att dra en handtralla som för några dagar sedan.  

Om jag skulle dra en runk så skulle det förmodligen bero på att jag är uttråkad, eller på grund av att en het bild har flimrat förbi på datorskärmen. Annars så är det vapenvila mellan mig och frestelsen, men ju mer jag tänker på det skulle det vara härligt att skjuta några salvor. Det är bara tråkigt att det blivit såhär, att dra en runk var som en meditation, en avkoppling. Om jag var stressad en dag kunde jag i alla fall se fram emot kvällsrunken, nu har jag ingenting.

Jag har varit så uttråkad att jag har sett alla ARN-filmerna på netflix, så lågt har jag sjunkigt.

Peace out,

En uttråkad Fred. 

Leave a Reply

