Nostalgi

Egentligen har jag ingen lust att sprida dålig musik eller musikvideor på den här bloggen. Inte heller något som inte har med processen att göra, men jag tyckte ändå den här videon inte var helt irrelevant.

När videon kom ut 2005 var det första gången jag någonsin runkade till något digitalt. Kanske var det en och en annan bild eller film på tv jag stoppade ner handen i brallan och gjorde mitt innan men det här är det jag minns som det första.

När jag såg den här var det som att mitt intresse för internet upptäcktes, inte bara att man kunde hitta onanimaterial utan att man kan inte allt. ALLT.

Så. Man kanske kan se den här videon som en bakomliggande orsak till mitt ständiga runkande som kom att utvecklas till porrimpotens.

vänligen,

Liam

Leave a Reply

