Knasiga drömmar – Fred

Har just nu ett krismöte med Liam på skype, jag har nämligen fått absurda drömmar. Om ni har läst tidigare så hade jag för några dagar sedan en sjukt najs sexdröm med milfporrstjärnan Phoenix Marie. Nu ska jag förklara hur mina senaste drömmar har varit.

Dröm 2:

En brud som jag höll på med för några veckor sedan, gick och satte sig på kanten av en sandlåda. Jag gick till henne för att sätta mig brevid, jag satte mig och la min enorma jacka över oss och började smeka hennes ben. I drömmen pågick det här ett bra tag,när jag kollade upp på hennes ansikte, visade det sig att hon var en MAN! jag vaknade kallsvettig.

Dröm 3:

Jag gick ner för trappan från övervåningen i mitt barndomshus. När jag kommer ner till vardagsrummet ligger min pappa på soffan och runkar. Han kommer ofantliga mängder och hans sats verkar aldrig ta slut. Äcklad står jag och ser på medans han kommer under soffkudden.

Peace out,

Fred 

Leave a Reply

