Dag 6 – Fred

Kuken lever sitt egna liv.

Det kända utrycket, “du tänker med kuken” börjar bli mer och mer verkligt påstående för mig. Det är otroligt fascinerande vad beroende jag är av att runka, det blir bara mer uppenbart för varje dag som går. Att jag snart inte runkat på en vecka innebär att lilleman börjar bli tålmodig och börjar manipulera mig. Vips så handen nere i kallingarna, det krävs 150% viljestyrka att inte låta den stanna där och avsluta jobbet.

Men som tur är har jag väl ändå det på något magiskt sätt, men ärligt talat känns det inte som jag klarar mer än 14 dagar som, har varit mitt första mål. När man slutar röka går det knappt att avsluta det med en gång, man måste in princip trappa ner. Det jag och Liam gör strider mot männskliga rättigheter för fan!

Det är självtortyr att inte runka för mig är som att jag skulle skära mig. I förrgår darrade jag ett tag av abstinens, jag överdriver inte, det är så pass sjukt. En vecka kvar tills det gått 14 dagar, en vecka.. Om runksuget inte har stillats då så kommer jag runka GARANTERAT!

Peace out,

Fred

Leave a Reply

