Dag 5?

Klockan är halv 2 på natten, som för övrigt brukade vara tiden då jag drog min “gonattrunk”. Men nu är det slut med det!

Med hela kristihimmelsfärds grejen har de här dagarna varit extra svåra. Det skulle nog annars varit ett perfekt runkmaraton. Men det har även varit jobbigt eftersom jag då inte har träffat Liam så mycket som annars.
Vilket gjort att man har varit nära några relapses att återigen se på porr, eftersom jag inte haft någon att ventilera med.

Som tur var hade vi ett långt samtal idag, vilket gav mig styrka och lite vilja att fortsätta denna kamp.
Jag har nog ingenting mer att tilläga, allt fortsätter som vanligt, – kåt som ett djur.

Peace out,

Fred

Leave a Reply

