Det börjar bli besvärligt – Fred

Som rubriken lyder börjar det bli riktigt besvärligt.

Jag har kommit på en affärsidé, ett rehab emot onani med porr. Efter min dröm med Phoenix Marie (en milfporrstjärna som jag tidigare nämnde). Har det nu blivit tämligen påfrestande, jag kan nästan säga att jag börjat få känslor för henne (LOL).

Eftersom vi lever i en era där allt man vill veta bara är en googlesökning bort, är porrimpotenssyndromet ett förjävligt beteende. Jag har aldrig träffat Phoenix Marie, jag kommer aldrig träffa Phoenix Marie jag kommer heller aldrig ligga med Phoenix marie.

Eftersom det endast genom datorskärmen vår eller hahaha, min relation till henne grundar sig på. Är det som att jag skulle träffa en tjej IRL när jag ser en p-rulle med henne. Men till skillnad från tjejer IRL är porrstjärnor brudar som går med på vad man vill.

Det är så frustrerande att leka med tanken att jag kan “träffa” och ha “sex”med henne inom loppet av 5 sekunder, NÄR JAG VILL.

Alltså åter till min affärsidé, jag behöver ett porrrehab, ett ställe som kan ta mig tillbaka till villkoren som folk på stenåldern hade. Inget sexistiskt internet eller media. Som Liam tidigare skrev att detta begär vi har utvecklat är som ett drogbeteende, DET ÄR SANT!

Det är det som är det jobbigaste med att bli “clean” från porr. Om en knarkare skulle försöka bli clean från.. Låt oss säga crystal meth ( ja, jag har sett alla säsonger av breaking bad). Skulle det nästan vara svårare.
Med vår era som vi lever i är det som att vårt knark ligger i vår ficka konstant. Man kan inte spola ner det i toaletten, det är alltid där.

Jag vill runka, jag vill knulla skiten ur Phoenix Marie. Trots att i verkligheten skulle min kuk vara mjuk som en mosig banan. Jag är impotent som bekant.

Men helvete vad jag har blivit skadad av vår epok. Hela min och Liams generation är fucked up, vi är inte monster, vi är språkrör av en samhällsgrupp som allmänheten förtränger.

Peace out,

Fred.

Jag börjar bli galen.

Leave a Reply

