Dag 3, 4 med Fred

Värst vad tiden går när man är runksugen 24/7. Precis som min kollega och vän måste jag erkänna att jag varit rysligt nära på att runka. Men jag tror att det är endast mina skuldkänslor mot Liam som hindrar mig, om jag skulle bryta på vårat gemensamma löfte.

Annars då?
Jo min dator gick just sönder, men jag kan inte undgå att se det som ett tecken! Oförklarliga krafter hjälper mig att motstå frestelsen, jag kan nämligen inte runka utan min dator.

Det värsta är att man börjar förhandla med sig själv, ” det är inte så farligt du har haft en jobbig dag” eller ” runka utan porr så gör det ingen skada. Det är faktiskt riktigt jobbigt just nu.. Har aldrig varit så runksugen som nu.

Inatt drömde jag om att jag hade det bästa samlaget någonsin, med en milfporrstjärna vid namn Phoenix Marie. Jag kan nog säga att det var den bästa “våta drömmen” jag någonsin haft. Men vafan betyder det? Är det bra eller dåligt?

Det känns ju inge vidare positivt, snarare som att jag är mer porrskadad än vad jag hitills har trott.

Peace out,

// En trött ynklig runksugen Fred

Leave a Reply

