Dag 2 – (Fred)

Kära impotensdagbok, jag har nu inte runkat på mer än 48 timmar och det hör till ovanligheten. Men jag har hitills inte kännt ett extremt begär att göra det, bara stundtals. Av erfarenheter vet jag att det komer bli värre men jag tar den striden när den kommer.
Jag har även märkt att jag kopplar lite allt möjligt i vardagen till hårdporr dvs; rå skit. Det kan vara en serie på 4:an till en instagrambild. Men jag har beslutat att det endast är tiden som kan få mig att ändra på det, “I’ve seen som shit” , som veteransoldater av vietnamkriget.

Det är just nu ungefär som när man “verkligen behöver en cigg”, dvs att bara för man inte får eller kan, vill man bara mera. Jag har löst detta genom att alltid vara upptagen med något annat, datorspel, träna eller något skolarbete. Jag tror dock att det kommer bli värre, mycket värre de kommande dagarna.

Kåt som ett djur

Peace out

Fred 

Leave a Reply

