Dag 1 – Fred

Jag har ett problem, ett förjävligt problem. Som innebär att jag inte kan få stånd vid samlag, det är en mutation av impotens, jag har sett på för mycket på porr.

Riktig jävla hårdporr.

Jag vill verkligen bli av med det här problemet, därför har jag tagit bort alla mina porrmappar på datorn (över 500 bilder). Jag är ingen psykopat, de flesta jag känner har en liknande “top secret” mapp.

Jag har i alla fall nu bestämt mig för att inte runka mer. Liam säger att det är som ett drogberoende, jag tror honom, jag är fast i skiten. Men jag har satt upp ett mål: inte runka på 14 dagar till att börja med. Och om jag skulle göra detta blir det fantasi. Men jag ska försöka klara längre.

Sedan jag var 12 har jag runkat dagligen och med tiden blev det mer och mer sjuka grejer, tillslut dög inte vanligt heligt porr längre. När det väl kommit till kritan att jag ska ligga med brudar har det varit som att kuken varit död. Jag tänkte först att det var nervositet, men efter alla gånger började jag bli riktigt förbannad.

Tjejer jag varit intresserade av har alltid framkallat fjärilar i magen och deras beröringar har varit det bästa som finns. Deras doft har varit som att ta det första andetaget av våren och hålla om dem har varit som att hålla i en ömtålig vacker vas. Jag har varit kär och jag har älskat, det finns bara ett problem.

JAG ÄR PORRIMPOTENT!!!!

Fred

Leave a Reply

